Välkommen till världen!

Mirja Wibrell! Nu jädrarn är det dags att vakna upp även för mig. Men solen lyser med sin frånvaro, inte en enda dag värme har jag fått känna. Har regnat massor och bara vart grått och trist.
Vi flyttar ju nu nästa vecka. Men har jag packat något?! NEJ!!!!!
Men då sa en på jobbet, tänk att nästa vecka är det juni!
Ja fan, då slog det mig, nästa vecka ska jag ha packat allt, städat och sitta i vårat hus och sätta upp tavlor och fixa till det för där (hoppas jag verkligen) ska vi bo resten av våra liv!
Jag har flyttat,som mina systrar sa, tio gånger redan! Men då ska ni inte tro att jag nån av gångerna har lämnat kommun gränsen! Haha, hur sjukt är inte det?! :P
Men ja, det har vart lite mycket, jag har känt mig nere, nervös, ledsen, rädd, glad och sen ledsen och rädd och nervös igen. Jag har liksom inte vetat var jag varit, jag har vart fast i en bubbla, eller kommer vara tills jag är i huset, fixar mina barns rum och bara kan känna att ja nu jäklar har jag fixat det!
Så var det ju det här med i helgen när jag skulle fara och förlänga håret i Lycksele hos en som heter Irene Berg, jag hade bokat tid hos henne, jag och älskade vännen for dit, men då svara hon inte så vi höll inte på hitta dit, och när jag väl fixat fram adressen med hjälp av arbetskamraterna och hittat var hon höll till. Ja då hade hon rest bort, I TVÅ VECKOR! Så jag fick inte förlänga håret, men jag blev några utemöbler rikare, och på något sätt var väll det en bättre investering, självklart, men jag blev lite knäckad av att det alltid jävlas för mig. För jag hade verkligen sett fram emot det här. Men nu siktar jag frammåt och ser lite längre.
Jag ser hur jag sitter på min altan och grillar, dricker ett glas vin och njuter av solen resten av sommaren med min fina familj!
Så får jag resa mig från detta depp träsk och tänka på hur bra allt kommer sluta efter detta skit år. Japp, halva 2011 och 2012 är ett SKIT år enligt mig, allt som hänt och allt som skitit sig för mig, men, det har gjort mig lite starkare, och nu får jag snart vända kapitel och starta ett nytt!
På Wilmas dop, men just nu,för min dator är trasig, där alla mina bilder är så har jag bara den här där vi är samlade. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0