Så mycket man vill

Önskar man kunde köpa allt man såg och ville ha!
Haha, har handla så mycket fina, gamla möbler. Alltså, skolbänkar, skåp, bord, kökssoffa, barnsängar.
Och med gamla menar jag inte gamla, fula, begagnade omordärna.
Utan gamla (begagnade), fina, lantliga möbler. Men oj oj oj vad jag ska måsta måla. Men, man får ta saker i den takt det går. :)
Men det är jobbigt att påminna sig själv om det när man helst vill hinna göra allt på en enda gång!
Sen allt man vill köpa, bord, stolar, fotöljer, ja listan kan bli lång!
Men, varje sak har sin tid. Man får ta det pö om pö.
Det kommer bli bra, längtar tills jag kan fota alla saker, har lastat av de jag har köpt i huset redan, så fotar när det är målat och klart. :)
En vanlig replik från mig, men nu kanske jag kan finna lite glädje i att fota också. :)
En vecka kvar, nerverna börjar storkna, känns som man är på väg in i väggen av nervositet...:P
Men jag har väntat så länge på det här nu, har hunnit få så många ideer, man vill skriva upp alla, men då har vi så himla dålig ordning här och som vi bor nu, så har inte ens orkat göra det. Men nu snart, får jag ett helt rum där jag kan lagra alla mina ideer...:) Jag hoppas jag blir lika lycklig som jag tror jag kommer bli. Det här kapitlet ska bli bra!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0