Ut i traktorn.

Åh så skojj Rasmus tyckte det var! Vi åkte ut till Niklas i morse så Rasmus fick åka lite traktor med pappa. Och oj s¨lycklig han var. Han har ju en ´film som heter Stora Maskiner, och där får man se alla olika maskiner. Där i bland en skotare. Och det var ju super spännande att få verkligen åka en!
Så ja det var ju lyckat! :D

Nu ska dom bara äta lite, sen ska vi ut med vagnen, om det går i den här halkan, vi ska handla och ta en fredagsfika som jag tycker vi förtjänar!



Nu sitter jag och längtar mig bort till "kroken".
Vi ska ju dit på påsk. Men jag hade helst velat vara där redan i helgen,
vara där en hel vecka, bara känna lugnet, enkelheten med att gå ut och leka med barnen.
Basta, mysa och äta gott. Ja jag vill verkligen det.
Men blir nog inte i helgen, inte nästa helg heller, för då jobbar jag, men sen är det väll påsk va?
Då ska jag myyyys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0