Sitter och färgar håret.

Ikväll jobbar jag kväll, börjar kl 12. Känns väll sådär. Kvällar tycker jag liiiite mindre om att jobba. Mest för jag är så satans kvällstrött.

Åh vad jag längtar efter att förlänga håret, nu jävlar längtar jag! Mirja ska ha långt hår!! Och det är väll sen jag var 7-8 år gammal jag hade det sist. Minns när jag var liten vad långt jag hade.
Sen har jag aldrig lyckats spara ut det igen. Alltid slutat med att jag klippt av det ännu mer!!???? Men för att jag tyckt att det tagit så lång tid.
Men ändå, vad var det. 1700, och då har du snyggt långt hår, och det är ju vad det kostar att färga håret hos frisör. Så jag tycker det är överkommligt. :D
I WILL DO IT!!!!!!!!!! SNAAAAART!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0