Jag har hoppat på.

Men fan så trött jag är efter bara en dag!
Känner jag suktar efter godis, smörgåsen, körven, dricka, chips, ja ALLT möjligt.
Men det ska väll gå det här också, värst är väll allt kaffe på jobbet jag inte kan dricka så jag håller mig vaken.
Men så är det.
Bra jag får vänja in mig i att dricka vatten när jag är hungrig/törstig.
Har alltid vart dålig på dricka vatten på dagarna.
Men sen kommer påsken och då ska det svullas.
Haha. :P

Nä men jag hoppas det funkar, men jag har ju inte så mkt att bli av med så det är ju inte där det sitter egentligen. Men jag kanske får bort fettet tänkte jag, alltså överflödigt fett, för ja det har jag, men inget märkvärdigt kanske.

Så håll tummarna nu att jag kan hålla mig från godis och annat till påsk!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0