Har lagt upp en diet nedan

Jag har hört jätte mycket positivt om den, att den verkligen fungerar.
Så jag planerar att prova på den.
Den varar ju bara i 13 dagar också, så man behöver ju inte plåga ihjäl sig.
Jag har som tappat allt sug på mat just nu så kanske är lika bra att ha något
"schema" att gå efter varje dag, och ge barnen det dom tycker om som jag
inte gillar lika mkt som dom gör.

Men det blir ju värst att jag är en extremt stor godis gris! Och som jag berättat, beroende av snus och coola, och som jag förstår får man inte ta något annat än det som står i "schemat".
Men då kanske jag kan passa på att sluta snusa, sparar jag ju in en jäkla massa pengar också!
Men då får fan i mej Niklas också sluta!!!!!!

Ja, ni kan se programet i inlägget nedan.
Så ses vi på beatch 2012!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0