Efter en jobbar helg

Japp, nu är den gjord, så nu jobbar jag inte helg förn den efter påsk. Känns skönt. Ska njuta dom här två kommande helgerna, försöka träna massa och så. Men tiden räcker ju till så dåligt, men jag ska klara få ihop det.

Helgerna är mysiga att jobba, men det är lite tråkigt bara att när jag jobbar är alla man känner ledig, sen då på veckan när jag har lite ledigt ja då jobbar alla ist. Men annars går det ok!



Idag, jag är ledig, men lika så verkar solen vara. Som sagt alla jobbar, jag har inte ens någon att ta en fika med tror jag. Badhuset är stängt. Barnen är för små för att bowla, eller nåt sånt. Så det verkar som vi blir fast här hemma.
Men det är såååååå tråååkigt och jag hatar det här! Ja lägenheten är super mysig, inte något fel på den.
Men det är ju inte här jag ska vara. Jag ska ju sitta i mitt hus, hålla på måla, tapetsera, he upp nya möbler osv, osv...

Men, något kul, jag fick tillbaka på skatten, inte mkt men inte lite heller. Så snart är önskelistan på ikea klar!!!!!!
Den tanken gör mig så glad. Jag hoppas jag får ihop så jag kan köpa dom viktigaste sakerna. Lampa, sängramen, matbord till matsalen, skrivbordet, rumsbord, byråer och lampor och lite sånt.
Nu i flytten, eller flytterna har så mkt gått söner, försvunnit och sen är jag allmänt less på tv möblrtna, så dom ska förnyas!

Sen till hösten eller nåt får vi ta tag i tapeter och sen toaletten och tvättstugan.
Har så himla mkt ideer. Men huset är så himla fint så det är inte någon brådska alls. :)

Gråter nästan när jag längtar till huset, av längtan och glädje. Men också frustration att tiden känns stå stilla.
Men det kommer det kommer. Den som väntar på nåt gott.........

Sen har jag bestämt mig, hittat ett jätte bra ställe i Lycksele. Jag ska förlänga håret nu. Inte nu men till i maj kanske!!! Jag som har velat göra det i, ja Lääääääääänge!
Så det ska jag ringa och kolla tider och lite sånt. :)



Kolla vad liten lilla Wilma var. Åhh, mitt lilla hjärta!
Är så lycklig över mina små barn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0