önskelistan planeras!

Sitter och kollar vad man ska handla för något hit till huset.
Är massor! Massor som jag vill ha, men man får solla ut bland allt. Tycker jag bara tar det man "behöver", men det blir mycket ändå!
Och så ska vi ju göra lekstuga och sandlåda, och känner eftersom det är vad Rasmus tycker aldra bäst om att leka med/i,  så bör det vara prio ett! Men det ska ju byggas och betalas det också.
Men han fyller ju år i juli, och jag har handlat så mycket leksaker som bara är skräp, och en lekstuga och sandlåda är något som verkligen betalas tillbaka i nöjda och glada barn. Och den leks med i hur många år som helst, plus att den kan användas till barnbarnen. :P Ja jag planerar lååååångt. :P
Så det måste vi fixa känner jag, nu när det är sommar och barnen tycker det är så roligt ute!
Så har ni billigt virke som ni skulle vilja skänka eller sälja för en billig peng så vet ni nog var jag finns...;)
Nu ska jag måla lite möbler jag har påbörjat så dom blir klar och får pryda huset nån gång...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0