Äntligen börjar det....

Nu är det ett tag sen jag skrivit.
Men som sagt, vi har landat i huset, vi trivs som fisken i vattnet!
Det är sååååå underbart här. Vi har ju lite att göra kvar, alltså saker att packa upp och hittar en plats till, måla möbler och lite sånt, men vi kommer dit....
Så det är vad jag pysslar med, packar upp, spikar, skruvar och målar....
Men det tar ju lite tid när man har två underbara trollungar runt sig också...:P
Pappan i huset har rymt iväg på svensexa och vi myser på här i vårt fina hus. Vi har det riktigt mycigt faktiskt.
Men nu ska jag se om inte barnen ska sova och jag ta mig ett glas vin och se på nya Hamilton.
Vart är sommaren föresten??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0