Har försvunnit...

Ur min hjärna denna bloggen ett tag. Eller datorn för den delen. Jag har knappt suttit vid datorn, tittat på en dator, rört en dator. Mer än på jobbet för att få till mitt schema.
Fan, har så mkt jag måste göra idag innan jobbet och schema träff, men måste även hinna dit och ändra det jag inte kunde ändra igår. :S
Åh, jag har inte hunnit lämna in någon semester så jag vill ju som gärna få till ett bra schema!

I helgen var vi med systrarna, medan mamma och Micke var på möte. Träffade våran parti ledare, så tråkigt jag inte kunde åka och lyssna på honom, men av någon anledning var det liiiite viktigare att mamma och Mice fick åka...:P
Haha, undrar varför???;P

Snart 'r det påsk!!!! Vi åker nog förhoppningsvis redan på onsdag, så jag måste handla, planera vad som ska handlas, packa, tvätta det sista, men det är ju imorgon det är onsdag, jag l'ngtar så jag blir alldeles nervös.

Ska bli så kul att vara där, i lugnet. Grilla, baka, äta god mat, se filmer, åka skoter......Hoppas det nu blir så bra som jag önskar. :)

Nä nu ska vi börja packa lite, hämta tvätt, fika och fixa oss innan det är dags för dagis och jobb..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0