En fin Valborg

Ja det har det varit. Jag tog på mig att jobba extra idag, var en ganska lugn och skön dag på jobbet, jag trivs faktiskt jätte bra med den nya gruppen och avdelningen.
Sen åkte min mamma och handlade massa gott att grilla, så jag fick komma hem till i princip maten på bordet, och alla var här, moster, min mormors syster, kusin vitamin, bröderna, sofie, systrarna, mamma och Micke.
Så gjorde dom bakelser till efter rätt. Det var så himla mysigt. Sen klädde vi oss och åkte kolla på brasan, det var lite mindre mysigt för det var så kallt och blåsigt, men allt var så lyckat i alla fall...:)




Kommentarer
Postat av: Annika Wibrell

Du är bäst lillpiga min. Vilka pärlor du har.

2012-05-01 @ 19:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0