Åh kära ledighet!

Vi hade det super i Kroken.
Vi grilla, körde skoter och bara mådde gott med spel och mys med familjen och släkten.
Det var ju så perfekt väder och skoterföre denna påsk, helt otroligt!
Frös på natten och var varmt på dagen, helt fantastisk skare och bara helt perfekt!

Men verkligeheten kom alldeles för snabbt, men så är det ju. :)

Idag är jag ledig men då är det dåligt väder, har vart fint hela helgen då jag jobbade, men nu idag är jag ledig och tänkte ut och gå med barna, hälsa på lite folk men då är det tråkigt väder.
Som alltid då man ser fram emot en ledig dag..:P

Vet ni, nu är det bara ca en och en halv månad till jag och min fina familj får flytta till huset!
Nu går jag och längtar så jag nästan spricker!
Nästan så jag inte tror det är sant, för jag har inte börjat packa nåt, jo, jag har tömt en byrå men det var för den inte orkade allt jag packat i den, men nu har jag fyllt den med mer skit ändå, hahah.

Sen, längtar jag till 18 maj, för då ska jag till L-sele och förlänga mitt hår! Hur grymt är inte det?!!!
HAr velat det hela mitt liv! Men nu har jag blivit tipsad om en tjej som kommer från london och tycker att det inte ska vara för dyrt att göra en h¨rförlängning och där av dom billiga priserna. För hon är super duktig!
Fan vad glad jag är att hon finns..;P

Kram på er, bilder kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0